Parkeerinformatie Schiphol

Best parking

Best Parking maakt het parkeren bij Schiphol ontspannen en spotgoedkoop! In plaats van op een bus te wachten, naar een dure parkeerplek te zoeken en te sjouwen met uw bagage, kunt u bij Best Parking ontspannen op reis!


Wanneer u bij ons aankomt wijst alles zich vanzelf. U parkeert de auto en de shuttlebus rijdt achter u aan om u direct bij uw auto op te halen. Uw bagage wordt ingeladen en u wordt direct naar de juiste vertrekhal gebracht. Wanneer u weer op uw terugreis aankomt op Schiphol, staat de shuttlebus weer voor u klaar. U wordt direct tot precies bij uw auto gebracht.


  • Geen wachttijden.
  • Top locatie.
  • Goed bereikbaar.
  • De shuttlebus haalt u op bij uw auto.
  • Geen loopafstanden.
  • Uw bagage wordt van uw auto in de shuttlebus geladen.
  • De shuttlebus rijdt in enkele minuten, voor iedereen apart en 24 uur per dag, naar de terminal.
  • U kunt tot 20 minuten van te voren reserveren of gratis annuleren.
  • Wanneer u reserveert ontvangt u direct een emailbevestiging met een gedetailleerd kaartje en routebeschrijving.

Kortingscode

Er is helaas geen kortingscode beschikbaar op dit moment. Wil je weten wanneer die wel beschikbaar is? Schrijf je in op de nieuwsbrief en krijg ze automatisch binnen!


Adresgegevens

Johan Huizingalaan 761
1066 VH Amsterdam-Sloten
Website


Ervaring en beoordeling over Best parking
Reserveren: 8        Prijs/kwaliteit: 8        Service: 7        Algemeen: 8
Tevreden en de prijzen waren ook prima.
08-12-2014   |   Hein   |   6 dagen
Reserveren: 9        Prijs/kwaliteit: 9        Service: 9        Algemeen: 9
Toen ik mijn auto bij dit bedrijf parkeerde vond ik dat toch wel spannend. De auto was net een maand oud en om hem dan zo maar achter te laten op zo'n groot terrein. Nou ja, alles was nog helemaal oké toen ik terugkwam dus dat is allemaal goed gegaan. Verder zijn het aardige mensen en ze brengen je ook lekker vlug naar Schiphol en later weer terug naar je auto.
29-10-2013   |   Jelgersma   |   9 dagen
Reserveren: 8        Prijs/kwaliteit: 6        Service: 3        Algemeen: 4
Bij het ophalen moesten we bijna EEN uur wachten, terwijl 10 minuten was beloofd. Na aankomst op het parkeerdeck was de chauffeur te lamlendig om te helpen met het uitladen van de koffers. Nooit meer Best Parking.
04-07-2011   |   Henk   |   14 dagen
Reserveren: 6        Prijs/kwaliteit: 3        Service: 3        Algemeen: 4
Ik had de reclamespotjes van quickparking gezien en dacht dat ga ik eens proberen, dus ik naar de website en daar een overdekte parking geboekt voor mijn opel astra cabriolet, die bleek vol te zijn er overdekt parkeren was niet mogelijk, nou dan maar zonder overdekking dus geboekt die was ook vol en ik werd automatisch doorgestuurd naar een collega die heette bestparking, dacht oke quickparking of bestparking het maakt me eigenlijk niet uit als hij maar bewaakt wordt. smorgens vroeg in het donker aangekomen, na een paar keer de huizinggalaan doorgereden te zijn zag mijn vriendin in het donker een eind van de weg af het bordje bestparking staan, voor de slagboom gebeld en toen maar wachten tot de portier wakker werd om op afstand de slagboom open te doen. de shuttlechauffeur was er wel snel,koffers werden met enige preciesie in de bus gesmeten en toen dachten wij richting shiphol te gaan. wel eerst even de betaling doen en een bewijs van betaling krijg je niet. dat was een foutje dus, chauffeur kreeg telefoon (zonder carkit of oortje dus was makkelijk manouvreren met een hand aan het stuur tussen alle geparkeerde auto's) wij hadden beneden vlak bij de slagboom een plekje gevonden voor onze auto maar we hebben heel het parkeer complex inclusief alle parkeerdekken gezien eer we de mensen gevonden hadden die we op moesten halen, nou het busje was vol dus toen werden we op hoge snelheid en met een rijstijl van een noord afrikaanse buschauffeur naar schiphol gebracht. Daar aangekomen worden de koffers met de zelfde preciesie als het laden gelost en zoef weg was ie. Bij terugkomst om 23.25 gebeld naar het 020 nummer en dan krijg je een bandje van toets 1 en U wordt doorgeschakeld naar de shuttlechauffeur ja niks dus de verbinding werd verbroken, dus nog maar een keer en precies hetzelfde als de eerste keer(chauffeur drukt het gesprek weg dus) toen kwam er na een kwartier een busje van quickparking inmiddels stonden er al meerdere mensen te wachten op shuttleservice de bus reed ons een stuk voorbij en eer we er bij waren en hoorden dat hij voor best parking reed zat het busje al vol en konden wij er niet meer bij. gevraagd aan ce chauffeur en die zei, sorry meneer maar het is wisseling van de shift om 24.00 uur maar mijn collega is onderweg. ja en toen maar wachten in de regen we kwamen net van kreta waar het 30 graden was en nu stonden we te wachten met 14 graden in de regen. toch nog maar een keer naar het 06 nummer gebeld waar de chauffeur bleef, en kreeg als antwoord meneer de chauffeur zal er zo zijn, ja inderdaad om precies 00.25 kwam het hetzelfde busje van quickparking met dezelfde chauffeur van de eerste keer aanrijden, gelijk gevraagd of hij weer voor bestparking reed en jahoor dit was het laatste ritje voor bestparking en dan ging hij weer voor quickparking rijden, goed ingestapt zelf de koffers er maar ingezet en daarbij ergens tegenaangelopen in het busje zodat mijn nieuwe G-star tshirt wat ik op vakantie had gekocht gelijk een mooie vetvlek vertoonde. ingestapt en toen we bijna wegreden bleek dat er mensen in het busje zaten die bij quickparking moesten zijn (stond ook op het busje he) die eruit en toen naar de parkeerplaats. aangekomen op de huizingalaan voor de slagboom chauffeur van de shuttlebus belt aan maarja op dat uur kun je verwachten dat de portier nog niet wakker is natuurlijk dus 5 minuten staan bellen maar niets, dus toen heeft de shuttlechaufeur met zijn gsm naar de portier gebeld dat we erin wilden en ja hoor de slagboom ging open. het was daar zo stikdonker dat we moeite hadden om onze auto weer te vinden,koffers er zelf weer uitgehaald en ingeladen in onze auto. ik dacht ik krijg een kaartje ofzo waarmee ik er weer uit kan rijden maar de shuttlechauffeur zegt nee meneer U kunt er zo uitrijden. mijn gedachtte is dus gelijk: als ik te voet door de slagboom heen loop want het is daar zo donker dat geen portier mij ziet lopen ook omdat hij ligt te slapen, kan ik in het donker naar een auto toelopen, op mij gemak een mooie auto uitzoeken en op mijn gemak de auto openmaken en op mijn gemak het contacctslot verbreken en dan komt het mooiste, op mijn gemak de slagboom uitrijden en dat op mijn gemak misschien wel 10 keer op een nacht. ik moest voor het verblijf van mijn auto voor 8 dagen 54,00 euro aftikken wat ik niet erg vind, maar dan wil ik wel graag dat hij ook bewaakt word. voor mij zeker geen bestparking meer volgende keer laat ik me weer wel brengen en ophalen dat kost wat meer maar dan staat mijn auto overdekt en droog in mijn eigen afgesloten garage
22-06-2011   |   Bergmans   |   8 dagen
Reserveren: 7        Prijs/kwaliteit: 4        Service: 3        Algemeen: 3
Best Parking Midden in de nacht aangekomen, zeer slecht verlichtte parkeerplaatsen. Moesten naar het 1e dek doorrijden en het was daarbij een wonder dat we geen enkele auto hebben geraakt. Met kleine kinderen bij ons met koffers door het aarde donker naar een busje zoeken die ons naar Schiphol zou brengen. Om toch het vakantiegevoel erin te houden zongen we met medepassagiers (slachtoffers) "het busje komt zo". De term "zo" bleek een wachttijd van drie kwartier te zijn en werden vervolgens als koeien met baggage in het busje gepropt. Mochten doodleuk 60 euro betalen zonder hiervoor enige kwitantie te ontvangen dus hoopten we maar dat we terug ook weer mee mochten. Terug van een mooie vakantie weer met lood in de schoenen het busje besteld. Jawel zoals verwacht kregen we op Schiphol te horen: "het busje komt zo". Nu was de wachttijd teruggedrongen naar 40 minuten dus er wordt wel degelijk gewerkt aan kwaliteitsverbetering. Moesten bij het busje nog wel even andere wachtenden in de houdgreep leggen om er zeker van te zijn dat we zicht behielden op een terugreis naar huis, waarvoor nog onze excuses. De koffers werden weer netjes in de laadruimte gegooid en ja hoor weg waren we weer. Mijn zoontje maar op schoot genomen omdat hij nu anders nog in 020 had gestaan, de chaffeur had er zin in en reed zoals het een ervaren formule 1 courreur betaamt, hard en met een winnaars mentaliteit. We hadden de auto op bestemming eindelijk weer teruggevonden en heb mijn zoon zijn gezicht weer van de ruit afgetrokken en daarna de restanten van onze koffers bij elkaar geraapt. gelukkig hebben we nieuwe Samsonite koffers dus die kunnen wel tegen een stootje. Gezien mijn bovenstaand relaas hoef ik u waarschijnlijk niet verder uit te leggen of u gebruik moet maken van hun diensten of u moet op een survival vakantie gaan waarbij u dan alvast de warming up heeft gehad. Volgende keer geen beste parkeerdienst meer maar weer vanaf ons geliefde R'dam vliegen en parkeren.
24-10-2010   |   Arend   |   9 dagen
Reserveren: 5        Prijs/kwaliteit: 7        Service: 8        Algemeen: 8
Ik had eerst op deze website gekeken, maar de parking was helaas vol zo vertelde de reserveringswebsite. Vervolgens een andere parkeerplaats gereserveerd (kennelijk dezelfde organisatie) die was nog wel vrij, maar tot mijn verbazing was bij het bevestigen van de reservering deze ook ineens vol en werd ik doorverwezen naar BestParking. Reservering was automatisch al bevestigd (kan natuurlijk voor en nadelig zijn als je het niet goed gelezen hebt). Best Parking bevindt zich op het oude parkeerdek naast mijn voormalige werkgever (let op mensen afrit kan in de winter glad zijn nu niet het geval). Om 05:00 kwamen we aan op de Johan Huizingalaan. Was even goed zoeken want de ingang is niet verlicht en de parking ook niet. Overdag zie je wel netjes een bord Best Parking. Chauffeur van de Shuttle bus wees ons een parkeerplaats (zijn overigens best krap, maar ja da's volgens mij overal zo) en we werden direct weggebracht naar Schiphol. Bij terugkomst even gebeld toen we de bagage hadden. Bij uitgang D stond de shuttle alweer te wachten. Chauffeur heel vriendelijk. Deze bracht ons direct naar de auto. Bagage werd door chauffeur direct in mijn kofferbak gezet. Even een rondje rond de auto, geen schades. De chauffeur reed vervolgens voor ons uit de parkeerplaats af. Zeker een prettige ervaring en voor herhaling vatbaar. Prijzen zijn natuurlijk altijd best fors, maar ja parkeren in de binnenstad kost je al snel 50 euro per dag. Nu waren we voor 5 dagen 39,50 kwijt.
16-05-2010   |   Sandor   |   4 dagen
Reserveren: 8        Prijs/kwaliteit: 8        Service: 8        Algemeen: 8
Nette mensen. Alles liep zonder problemen. Groot voordeel is dat je je autosleutel zelf bij kunt houden.
13-05-2010   |   Tonnie   |   11 dagen


Vertel je persoonlijke ervaring over
Reserveren Prijs/kwaliteit
Service Algemeen
Naam
e-mail
Aantal dagen gereserveerd
Beoordeling

Nieuwsbrief

De nieuwsbrief is een verzameling van nieuws, aanbiedingen, prijs aanpassingen en kortingscodes. Alles dat u wilt weten om in de toekomst uw auto voordelig te kunnen parkeren.